Take the IGC Survey and help determine our direction in 2015!

You are here: HomeForumLeague of Legends
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

Access Denied

You do not have permissions to access this page.

Birthdays

MrAbyssal birthday is in 3 days (23) , Skape92 birthday is in 4 days (22) , Code Maverick birthday is in 10 days (30)
Time to create page: 0.152 seconds

Guild Servers

  Neutral Impact
Hyperion
  Noble Impact
Mount Tyrannus
  Candy Unicorn Magic
Lucius

Servers

    ts3.impact-gaming.us 9987

Event Calendar

Fri Oct 24 @ 8:00AM - 11:59PM
IGC Event - Extra Life Fundraiser
Sat Oct 25 @ 8:00AM - 11:59PM
IGC Event - Extra Life Fundraiser
Sun Oct 26 @ 8:00AM - 11:59PM
IGC Event - Extra Life Fundraiser

Shoutbox

Grey Jorildyn - 11:55

Active members please read and discuss this new topic. Thank you!

The Logolept - 05:51

Gotta love late night 2v2/1v1 duels with NoI~ Good night, and sleep well IGC.

Grey Jorildyn - 15:45

If you wanna outreach, bump our post on ArcheAge forums with a nicety!

Grey Jorildyn - 15:39

disabled the new twitch plugin until I can fix the speed issue. it's a hog on loading time.

Grey Jorildyn - 00:57

Pm me channel name if you want me to add one.

Seifer Arumashi - 22:56

How doth one fix thy twitch plugin mechanisms.

Grey Jorildyn - 12:05

Take our survey today!

Grey Jorildyn - 12:56

Hope everyone's enjoying their holiday.

Xerlic - 09:02

What is GA? Grats doe.

Bjornsin - 22:08

Namine is the 7th best DPS in GA in the world, wtf

Grey Jorildyn - 13:08

Hmm... not sure if Vel was streaming. I wasn't gonna chance it with my PC just recovered.

Xerlic - 10:01

Is our t9 win from last night archived on anyone's stream?

Seifer Arumashi - 10:32

http://pcsupport.about.com/od/system-security/fl/patch-tuesday.htm

Seifer Arumashi - 10:31

Win32.sys bsod? Apparently a windows aug 12th update is effecting a lot of computers.

Grey Jorildyn - 10:04

Fixed it overnight, sweet.

Grey Jorildyn - 01:31

Having PC issues... Dunno when I can be online again at home :(

Grey Jorildyn - 18:29

omg it's a Shiu!

kahnyarelix - 11:28

Oh my lord it's a Shoeeeeeee

Shiu Sarision - 11:02

http://www.twitch.tv/fishplaystreetfighter

Grey Jorildyn - 12:48

Podcast on Sunday 8/17

Please login to use the shoutbox.

Latest Posts